Armband-sommar
Hemma efter 3 fantastiska nätter på Käringön, längtar tillbaka som bara den. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden nu, typ en månad eller så. Då skulle allt vara perfekt, denna sommaren har varit fantastisk men den har gått alldeles för fort. 
Under helgen fick jag bo på Broström, var väldigt mysigt! Hann även med en båttur på Dan-Olof med Linn som kapten, detta var även det väldigt kul och mysigt! 
Spenderade även en jäkla massa pengar, brände 650 spänn på en sailracing-hoodie och även en massa pengar på mat. Vi passade på att käka på Petersons igår kväll eftersom det var min sista kväll. 
Vet inte hur jag skall kunna återberätta allt, tiden gick så jävulskt fort rent ut sagt. Men helgen var bäst. Hoppas att jag får uppleva fler sådana kvällar nästa år, har tänkt söka jobb där under nästa sommar nämligen! 
 
Kommer även hem med en drös fina armband, de i gummi har jag gjort själv och de andra 2 är från 2 grymma personer! 



 
 
Linn

Jaaa, sommaren har gått alldeles för fort! Men nu är det bara att längta efter nästa sommar och njuta av alla lågsäsong-helger där ute tills dess! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress