26/8
Trött som fasen så ligger jag nerbäddad i sängen, som jag alltid gör när jag bloggar. Eftersom jag var ledig idag och förväntade mig inget annat än att det skulle spöregna hela dagen så valde jag att vara vaken halva natten och sova bort halva dagen. Inte så smart! 
Vaknade inte förrän runt 12.30 och få var jag chockad över att klockan var så mycket, kände mig fortfarande trött. 

Runt 3-tiden kravladd jag mig upp ur sängen och började laga middag, det blev pannbiff med potatismos, gräddsås och lingonsylt. Mums! 
Efter det drog jag till gymmet och gick på bodypump. Det var väldigt kul, men jobbigt! 
Efter passet åkte jag ut en liten sväng till stallet, satt på läktaren och kolladd på 2 lektioner. Orkade inte göra något annat. 

Även nu sitter jag och kollar på HIMYM, finns nog ingen bättre serie att runda av kvällarna med 👌🏼 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress