Kass uppdatering
Måste be om ursäkt för kass uppdatering, vet inte vart all tid rann iväg- den bara flög iväg i tomma intet. 
Veckan har iallafall flytit på bra, dock har det varit väldigt segt med uppgång klockan 06.00 varje morgon, men den smällen gäller det bara att ta. 
 
Även ridit en hel del denna veckan, red Babsan i måndags och Waluette igår, så red jag även på Herman måndag, onsdag och torsdag. Under tisdagen tog jag upp han i rundcorallen eftersom jag var tvungen att slänga ut hela hans bädd i boxen eftersom hästen inte kan stå på bädd utan att gräva sönder den, bara det tog en timma så det fanns helt enkelt ingen tid över. Idag var det tidig hemfärd som gällde, alltså hann jag inte hitta på något, denna veckan blev alltså en riktigt slapp vecka, men jag tror att det bara är bra för honom, då kan vi köra stenhårt nästa vecka! 
 
 
/ Emma
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress