Lista

1. Säg en tv-serie (eller film) som bäst skulle beskriva ditt egna liv.

Hmm... Tror Wildfire skulle beskriva mitt liv ganska bra. Det handlar om en tjej som kommer till en ranch och får upp intresset för hästar. Fast jag vet inte riktigt, jag skulle älska att leva i Gossip Girl-världen. Jag skulle verkligen ÄLSKAR det! 

 

2. Finns det några karaktärer som du älskar på tv men tror att du absolut skulle hata i verkliga livet?

Hmm... Bra fråga. Förr älskade jag Alaric från Vampire Diaries, men nu har han blivit dum i huvudet så om jag skulle mött han nu skulle jag nog hatat honom. Så just nu gäller det att hålla humöre uppe och hoppas på att han kan bli normal för jag vill inte att han ska dö! 

3. Om du fick radera en tv-serie helt från ditt minne, antingen för att glömma bort den eller för att kunna kolla om på den, vilken skulle det vara och varför?

Vampire Diaries, sista avsnittet av säsong 3 kommer ut nästa vecka? Efter det kommer det vara en oändlig paus så jag kommer dö. Därför vill jag att den serien ska raderas ur mitt minne så att jag kan se badguy Damon och snälla Stefan, även fast han var en riktig tönt då så saknar jag hans gamla, snälla jag! 



4. Avsluta meningen: ”Om jag missar ett avsnitt av min favoritserie (som jag aldrig kan se igen), så reagerar jag genom att…”

Skriva ett argt blogginlägg, må dåligt, bli sur på personen som gjort detta.

5. Vad är din rekordtid för att ha tittat igenom en hel säsong av en tv-serie?

Kollade igenom One Tree Hill säsong 3 & 4 på tre dagar! Hade lov och det enda jag gjorde var att kolla på det hela nätterna + dagarna. 

 

6. Om du bara fick välja en enda tv-serie att rekommendera till alla som frågade om tips, vilken och varför?

Vampire Diaries, för att jag totalälskar serien! 

7. Välj en karaktär som du  skulle vilja byta liv med, och en som du endast skulle vilja byta pojkvän/partner med.

Elena Gilbert i Vampire Diaries, hon lever ett udda liv och jag skulle gärna umgåtts med Ian och Paul! Skulle varit kuuuul! 

 

8. Vad är det konstigaste du gjort för att du varit så inne i en tv-serie? Be honest!

Jag vet inte om jag har gjort så mycket konstiga saker :) 

9. Avsluta meningen: Jag är en stor tv-nörd för att...

Jag älskar TV-serier.

10. Tv-serie som får dig att gråta/må dåligt mest. 

Hmm... Jag vet inte riktigt. 

11. Tv-serie som får dig att skratta mest.

Vampire Diaries, älskar att Ian Somerhalder är med! Han är otroligt rolig, har ursnygga miner och jag älskar hans stil! 

 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress