Det var du som fick min fallskärm att vecklas ut
Denna kvällen har varit grym, önskar att alla kvällar skulle vara som denna.
Började med att vi åkte ner till kungälv och köpte 2 Ben & Jerry's glassar - Half baked och Baked Alaska.
Jag raffade åt mig half baked och Gabriel åt Baked Alaska glassen, kan tillägga att båda blev nöjda med valet.
Samtidigt som vi åt kollade vi på första avsnittet av Glee (Försöker få hela familjen att kolla på det).
 
Gissa vad jag gjorde precis efter att vi handlat?
Jag och pappa åkte ner till en parkering och jag fick köra för första gången i mitt liv! Det gick väldigt bra, men jag tror att det är för att jag kört så mycket traktor, vilket gör att jag har lärt mig hur koppling, broms och gas fungerar.
 
Imorgon ska jag ut till stallet runt klockan 5 och rida lektion och sedan hoppträna, kommer bli awesome! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress