Presentation- Bardolino
Bardolino
Född: 2008
Ras: SWB
E: Benvenuto U: Louisa
UE: Breitling W
 

Bardolino är min foderhäst som jag fick på foder den 11:e Augusti, han är även min första häst som jag kan ha som "min" på riktigt. Han är en stor kille på hela 171 cm, men som ordspråket säger - "Är man stor måste man vara snäll!" och det stämmer väldigt bra in på denna skrutten! 
 
 
En bild från provridningen
 
För att enbart vara 4 så är han väldigt duktig, han kan de lättaste grunderna i ridningen och eftersom han har en otrolig stam så tror jag att denna hästen kommer kunna gå långt! 
Eftersom jag hittils bara ridit honom en gång så kan jag inte uttala mig speciellt mycket, men jag kan säga att han är en fantastisk häst att rida med ett fantastiskt steg! 
 
 
Har inga bra ridbilder för tillfället, men det kommer så småningom! 
 

Målet med att ha Bardolino är att vi båda ska utvecklas, jag skä lära honom och han skall lära mig, jag har även planer på att hoppa in honom och hoppa någon gång ibland, här siktar jag inte på några högre höjder utan jag ser det mer som en kul grej, men vem vet- han kanske är en hoppkanon? 
 
  
En bild på hans pappa- Benvenuto
 
 
Hans farfar - Breitling W
 
MER INFORMATION KOMMER INOM KORT!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress