My birthday
Idag fyller jag år och jag kan säga att jag har fått världens bästa födelsedagspresenter hittils! :) 
Fick reda på att min födelsedagspresent är att mamma & pappa betalar alla månadsavgifter för Bardo, vilket är awesome! Fick dessutom en present av min farmor och det var ett John Whitaker union jack schabrak, fattar ni att jag blev glad eller? Jag har dregglat över det schabraket sedan det släpptes och nu är jag ägare till ett sånt schabrak! Är så lycklig. 
 
Mormor, morfar, moster och min kusin kommer senare ikväll, om en dryg timme och förhoppningsvis får jag pengar som jag ska använda mig av för att köpa lite utrustning till pojken, ska införskaffa mig en hoppsadel så när han känner sig hemmastadd så får vi ta med honom till tre hästar och be om hjälp, så förhoppningsvis kommer vi hitta någon i en bra prisklass :) 
 
Det som ska köpas är stigbyglar, benskydd, borstar, ryktväska, pälsglans, hästshampoo och eventuellt något mer, ska se om jag kan få med hans vinter & regntäcke för då slipper jag köpa det. 
 
Funderar även på att klicka hem detta från Horze
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress