Lite om mig

Eftersom bloggen har varit inaktiv ett bra tag så ska jag skriva en ny presentation om mig själv så att nya läsare får reda på vem jag är! 

Jag heter Emma Engström, kommer ifrån staden Kungälv men bor numera på Nuntorps Naturbruksgymnasium där jag läser en treårig Naturbrukslinje med inriktning häst. 

 

Jag började rida när jag var 6 år och har ridit sedan dess, jag har varit och fortfarande ridskoleryttare, på helgerna rider jag på Clarebergs Ridklubb, men min högsta dröm är att bli hästägare, fast den lär knappst slå in, men drömmen finns ändå där. Jag försöker få igenom att jag ska skaffa mig en promenadhäst som får leva sina sista år lyckligt, men den planen verkar också ha blivit struken... 

 

Självklart skriver jag inte enbart om hästar på bloggen, det kommer även förekomma en del fotografier, åsiktsinlägg och en massa inlägg om min roliga vardag! 

 

Jag fotar med en Canon EOS 500D för er som undrar och jag tycker att den fungerar super. 

 

 

 

 



 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress