Luciaträning

Hejsan! 

 Nu skall jag allt ta tag i bloggen igen! Jag skall uppdatera så ofta jag kan, bara jag har tillgång till internet sås skall jag se till att jag håller det här löftet!  

 

Dagen idag har verkligen varit bäst, tänk om alla lördagar kunde vara som denna. 

 Det började med ridning klockan 9.20 på Zack, det gick sjukt dåligt och jag menar verkligen det jag skriver nu, förra gången jag red honom gick det 1000 gånger bättre! 

 

Efter ridningen flummade jag runt med Carola, Jocke, Hanadi och lite annat gött folk som fanns i närheten  

 När klockan blev 5 så var det dags för luciaträning, jag skall rida Lord och jag tror detta kan bli riktigt roligt iår! 

 

Efter repetionen så blev jag förfrågad att hoppa in som, ja vad man nu skall kalla det? Jag kallar det för inhoppare så hoppas jag att ni förstår mig, jag hoppade in som inhoppare i ljuskadriljen eftersom det var någon som saknades och dom behövde en till häst. Gissa vem jag fick rida då? Joo världens underbaraste ponny - chuck! 

JAG KAN INTE SÄGA ANNAT ÄN ATT JAG VAR LYCKLIG! 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress