Sommarplaner
Hej!
Redan nu har jag lite sommarplaner planerade! 
Jag skall förhoppningsvis skaffa moppe till sommaren, grymt kul! :) 
Och Julia skall även hon hänga på, altså kommer det bli en moppesommar :D 
Nej men hoppas kan man ju alltid, Julia fick en moppe i födelsedagspresent förra året så hennes moppe är redan fixad. 
Men sedan är det en sjukt kul sak som händer onsdagen efter att vi slutat! 
Asså gått på sommarlov... 
Då är det dags för sommarstart och om det blir som Sofie sa idag så kommer Daniel Adams Ray dit och uppträder! 
Fatta vad bra? En sjukt bra artist kommer till sommarstart iår igen! 
Så jag tänker garanterat gå. 
Jag vet att Julia hänger på och jag hoppas även att Tessan gör det! :) 

Nu får ni allt ta och önska mig lycka till med mitt moppeköpande ;) 

I sommar antar jag att även jag & Tessan kommer fota en del tillsammans! 
Hoppas det iallafall och det kommer ju antagligen bli Dyrön med Johanna i några dagar om det inte blir ändrade planer och då hänger kameran med! 

Så hoppas jag på att det blir sjukt mycker sol med! :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress