Lista

När vaknade du imorse?
Typ klockan 10 i 7 så jag är enormt stolt! Brukar ju ha en halvtimma annars ... 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Vad jag skulle äta, haha :D 
 
Har du ringt nån idag, vem och vad sa ni?
 Mamma och frågade om hon var hemma och kunde hämta mig och Tessan-

Vilket humör är du på?
Har typ överskottsenergi...

 Vad har du på dig just nu?
Jeans, vitt linne & en randig tröja.

Har du ont någonstans?
Nopp, jag är 100& frisk ;)  

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 
Pastasallad & äppeljuice. 

Hur mycket var din senaste lön på?
55 miljarder svenska kronor :)  

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Har guldfiskminne så jag vet faktiskt inte ;)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
Facebook! 

Vad ska du göra ikväll? 
Plugga antar jag, eller jag har redan gjort läxan :D

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Forever Young - Jay-Z [+ Mr Hudson]  

Varför ska man läsa din blogg?
Den ska inte läsas :D

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Hade nog kommit hem ifrån "Gud har 99 namn" 

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- För min fina mössa! ;)  

När fotade något senast, och vad?
Hur ska jag kunna komma ihåg vad jag fotar? :o 
Jag fotar typ såfort jag har tid över eller inte har något bättre att sysselsätta mig med :)  

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Nooooo!

 Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
S O F F A N! :D 

Vad tror du att klockan är?
Kanske halv 6 ... 
Klockan var: 17:50 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
En svår fråga ... 

Snodd ifrån Josifin Karmsteg ;)

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress