NOLIFER

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Yes
2. Är du lycklig?: Yes
3. Är du uttråkad?: Rätt så 
4. Är du ledsen?: Jaaa! Lyssnar på "hold my hand" ... ;( 
5. Är du italienare?: Nej, eller jag kanske e typ 0.0000098650% intalenare, inte vet ja ;) 
6. Är du cool?: Det kan du lista ut själv! 
7. Är du från Irland?: Nope, men jag vill åka till Irland! har alltid velat göra det... 
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: De har dom aldrig vart ;) 

SJU SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Då & då... 
2. Har du någon gång blivit sårad?: Njae
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Antar de ;) 
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Aa 
5. Har du haft en hemlig beundrare?: Oh yes... 
6. Är du kär?: Maybe, maybe not! 
7. Vill du gifta dig när du blir stor?: I Guess soooooooooooo....

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken isf, dock slutade jag upp me bdb för en evighetsen
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Både och... 
5. Coca-Cola eller Pepsi?: PEPSI! 
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?:Beror på, om regnet öser ner och det blixtrar o dundrar på utsidan har jag hellre hemmakväll ;) 
7. Pengar eller lycka?: Lycka ;) 
8. Dag eller natt?: Kvällen... Jag hatar morgonen o är svintrött på lvällarna! 
9. Msn eller mobil?: Min mobil! 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? När jag var liten... 
2. Brutit nåt?: Några tår... (Går dock inte att göra något åt de så man får gå runt med en trasig tå under några månader...) 

3. Gjort nåt du ångrar?: Jopp
4. Hoppat Bungee Jump?: Jag tror det ;o 
5. Ljugit för någon du tycker om?: Har jag säkert, antar att det varit "vita lugner" isf.
6. Ätit en hel tårta?: Nejj
7. Gjort bort dig offentligt?: Ett antal gånger... Första sagen på skolan så skämde jag ut mig typ 3 gånger? 
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Noooo
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Självklart... ;/ 
10. Velat försvinna?: Aaah

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress