Seg dag

Dagen har varit extremt seg ... 
Suttit framför datorn typ HELA tiden! 
Eftersom mamma fyllde år åkte vi iväg till en resturang nu ikväll ... 
Jag åt nån pastarätt men orkade bara äta hälften eftersom det var galet mycket mat ... 
Hahah undrar vem som äter så himla mycket . 
När jag kom hem så hände det en riktigt bra sak! :D 
Gissa vad? 
jo jag hittade min mobil mellan dom sittdynorna i soffan ;D 
Så himla gött att ha sin mobil igen! 
LOVE IT!

Just nu sitter jag och degar framför FB . 
Inlägget blir riktigt kort , jag vet .. 
Men har ingen ork och måste tagga inför plönninge imorgon med johannaBäääveer! :d 
Hahah LOVE IT! :D 
Och så ska jag vara extremt snäll mot vissa som kanske kan fixa en header åt mig *blinkblink*  ... *host* :) 

Ha det bääst! :D

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress