PLÖNNINGE
hudelilou :D 
Vet ni vad som har hänt idag ? :D 
jo jag gar vart på Plönninge x) 
Imorse vaknade jag klockan 6 ... -.- 
För att ja skulle till Plönninge :D 
Vi åkte hemifrån klockan 7 och började då våran tur mot Johanna :d 
När vi kom fram till Kärra kom johanna och mötte oss med hennes hund , Zingo. 
Så jag gick en promenad med henne :) 
Efter det hämytade vi hennes föräldrar och hoppade in i bilarna. 
När vi kom till Stigs Center så  skulle hennes föräldrar tanka , så jag och mamma fortsatte frammåt ensamma :) 
På vägen fick jag ringa Alice som hjälpte oss att hitta rätt , det är tur att man känner folk som går där ;D 
när vi väl kom fram så hade typ alla kommit ... 
Men jag gick in och väntade på att Johanna skulle komma ;) 
Tog typ 10 min ^^ 
När alla var samlade gick dom igenom dagens Schema och det första vi skulle göra var att vi skulle få prova på Trav :) 
Hästen jag fick ta ett varv på hette någonting med Märta :) Hon var riktigt fin och rörde sig frammåt med ett frist tempo .. 
Efter att ha ridit så gick vi runt lite och sedan gick vi och åt . 
Efter att ha ätit så gick vi ner till stallet ;) 
jag blev tilldelad en häst som hette Michelle pfeiffer :) Hon kallades för MP . 
Asså hon är den mest fantastiska häst jag ridit! Hon gick i form hur lätt som helst och hade fantastiska gångarter! :d 
Så jag älskar henne! 
Efter att ha fixat klart i stallet och att ha fikat så åkte vi hem . 
När vi var i Backa kom jag på att vi skulle hinna till uppropet :D 
Så jag ringde till Ronja och hon sa att hon skulle fråga Gunilla , och det gick att jag kunde rida :D 
Så BÄST! :D 
Jag fick buspollen , Xenius :) 
Som jag även skall tävla imorgon :d 
Det var hoppning , och det gick tyvärr sämst :(  fast imorgon så ska det gå bäst , bara att det är stilhoppning :o  Så aa ... :( Men jag bloggar om hur det går imorgon.. 
Skall snart sova och nu ska jag kolla på idol :D 
Ha det gööött igelkööött! :) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress